nån mer än jag som tröttnat på vägarbetet v-ås E18? blir väl säkert bra när det är klart med motorväg o allt.. men nu känns det som ett mindre kaos med personbilar å lastbilar som åker fel pga avstängningar och omledning av trafiken.
hatar ta vägen över västerås om jag ska till stockholm om jag ska till den sidan annars blir de e20 o den e mycke bättre tycker jag ... för där e det inte så mycke vägarbeten
Tyvärr så är det så att vägarbete, oavsett om det är gamla vägar som ska fixas till eller nya som kommer till så blir det temposänkning. För min del så har jag inga problem med den sträcka. Jag kör ofta den sträckan och jag har faktiskt noterat att det är många bilister som håller hastigheten. Men som du själv skriver så blir det bra när det är klart.
det är ju olyckligt att det blev två brojobb med bara en km i mellan + sträckan skälby-västjädra... men sträckan skälby - västjädra är väl i princip färdig vad jag har förstått och det har väl flutit på rätt bra igenom den sträckan... vad gäller broarna så var visst Vallbybron j*vl*gt dålig, dom vattenblästrade den underifrån och på vissa ställen blev det bara 10-15 cm frisk betong kvar när dom var färdiga...
min vagn är lydig, den följer mig dit jag vill.. däremot är jag lite obstinat när jag ska följa vagnen..