Här är en tråd man kan tipsa varandra om bra lastbilsböcker, om man har hittat nån bra sådan.
Om det är nån som vet nån bok som handlar tex lastbilschaufför, lastbilar elr något liknandekan ni väl skriva det här.

Punkarn skrev:Lastdjuret av Peder Carlsson/Dan Glimne det är en bok som jag varmt kan rekomendera.

Punkarn skrev:Lastdjuret av Peder Carlsson/Dan Glimne det är en bok som jag varmt kan rekomendera.

Engine skrev:Jag tycker att David Ericssons böcker är läsvärda.
David Ericsson är en svensk författare och långtradarchaufför född 1958 i Stockholm.
Han debuterade 1999 med Truck Stop som följdes av romanerna Redlight 2001 och Taxfee 2004. Romanen Svart marmor kom 2009.

jonte_scania skrev:Engine skrev:Jag tycker att David Ericssons böcker är läsvärda.
David Ericsson är en svensk författare och långtradarchaufför född 1958 i Stockholm.
Han debuterade 1999 med Truck Stop som följdes av romanerna Redlight 2001 och Taxfee 2004. Romanen Svart marmor kom 2009.
Jag har läst lite vad böckerna handlar om, och de två första tycker jag verkar riktigt bra! Men Taxfree verkar bäst. Hur är det? vilken är bäst, tänkte börja med att köpa en och se hur hans bok är att läsa. Är inte truck stop massa noveller? Vilken bok ska jag köpa, det verkar luta mot taxfree.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst