Har jag just börjat köra så börjar jag rätt lugnt med typ Röyksopp eller säg Fleet Foxes. Har man mixskiva eller mixsticka så sitter man ju bara och tycker att nästa låt är hur kung som helst
Det går som en kurva, lugnt-hårt-ljudbok-lugnt och sist innan man ska backa till något våldsamt så man får upp peppen, säg Converge.
Det blir en hel del punk i min hytt på dagarna måste jag nog säga...allt ifrån gamla band som Ebba Grön, Clash och Ramones till lite nyare och hårdare saker...men det blir även en hel del annat, Johnny Cash är ju en stor favorit och det händer även att det åker på en och annan gammal hårdrocksstänkare också.
Ärligen sagt jag lyssnar nästan inte alls radio och det spelar ingen roll, är det svenska eller andra landets radio. Anledning för det är att radiostationen spelar samma låtar för mycket. Det betyder att ja lyssnar mycket country o metal, t.ex. Hammerfall (ett av mina absolut favoriter), Soulfly, AC/DC etc. Jag använder bara CD-skivor eller FM-sändare- det är jättebra t.ex. på timmerbil med radio i kranens hytten:)