• Truck Book
  • Forum
  • Nyheter
    • Artiklar
    • Nya leveranser
    • Mil online
  • Tjänster
    • Truck Stop Guide
    • Kalender
    • Ladda ner
    • Länkar
  • Sök
  • YETD 2012
Glömt lösenordet? | Registrera

KingsClub.se

En kort text som beskriver ditt forum

Gå direkt till innehåll

Avancerad sökning
  • Forumindex ‹ Personligt ‹ Underhållning
  • Ändra textstorlek
  • Utskriftsvänlig version
  • FAQ
  • Sök på forumet
  • Registrera
  • Logga in

Engelsk TV kanal söker "The worlds tuffest truckdriver"

Boktips, videotips, musiktips - allt är välkommet.
Besvara
2 inlägg • Sida 1 av 1

Engelsk TV kanal söker "The worlds tuffest truckdriver"

Inläggav dragonfly lör 02 apr 2011, 16:02

Hej!

Jag heter Maja Ödmann och jag arbetar för det engelska TV-bolaget Dragonfly. De gör en storsatsning för ett nytt TV program som heter ”The worlds tuffest truckdriver”. 8 deltagare från olika delar av världen ska åka runt jorden (till tre kontinenter) och tävla om titeln ”The worlds tuffest truckdriver”. Jag har fått i uppdrag att sprida ordet i Sverige och försöka hitta en kandidat för uppdraget. Vi söker en karismatisk person som älskar att köra lastbil, alternativt andra tunga fordon och som är sugen på en utmaning. Man ska kunna prata engelska och vara över 21 år och kunna vara tillgänglig för att filma i juni-augusti 2011. (Man kommer få ersättning för eventuell förlorad inkomst under inspelningsperioden.) Resa och boende är betalt. Två personer kommer gå vidare från Europa för att tävla mot två från Kanada, två från USA och två från England.

Är du den vi söker? Är du sugen på stora utmaningar och ett väldigt spännande äventyr? Eller vet du någon som skulle passa perfekt? Sprid gärna budskapet vidare till vänner och kolleger!
Man kan antingen anmäla sig själv direkt till bolaget eller kontakta mig för mer information.

Om två veckor ska de ha valt ut de personer från Europa som de vill ha med i programmet, så skynda att anmäla er! Vi vill gärna komma i kontakt med intresserade innan nästa vecka så att vi kan gå vidare i uttagningen. Det slutgiltiga beslutet om vem som blir uttagen sker allra senast 1 maj.

Vänliga hälsningar

Maja Ödmann
maja-odmann@hotmail.com
0708-112605

Så här skriver bolaget:

ÄR DU VäRLDENS TUFFASTE LASTBILSCHAUFFöR?

Vill du ha en utmaning som tar dig jorden runt?
Är du redo att anta de mest kvalificerade lastbilstransportjobben i världen?
Är du redo för ett globalt äventyr?
Om så är fallet vill vi ha dig!

Ett stort brittiskt TV-projekt söker dynamiska lastbilsförare som är intresserade av att delta i en spännande utmaning.

Du måste vara minst 21 år gammal, ha prickfri yrkesförarkompetens och vara tillgänglig för att filma i juni - augusti 2011

Om du är intresserad av att delta eller vet någon som skulle passa för denna utmaning ring:
+44 20 7033 2273
Eller maila truckers@dragonfly.tv

Hör av dig nu!

dragonfly
(<65 inlägg)
(<65 inlägg)

• E-post

Re: Engelsk TV kanal söker "The worlds tuffest truckdriver"

Inläggav dragonfly sön 03 apr 2011, 11:33

Jag menade inte innan nästa vecka, utan helst innan slutet av nästa vecka. Vi vill komma i kontakt med intresserade så snart som möjligt helt enkel!

dragonfly
(<65 inlägg)
(<65 inlägg)

• E-post

Besvara
2 inlägg • Sida 1 av 1

Återgå till Underhållning