Hej det är så jag tänkte pimpa min Scania R. Med lampor både där och här. Skulle behöva hjälp med att få fram strömmen å hur man ska dra det så det ser bra ut så man inte ser ut som en från öst som har sålt frun å barnen för att lägga pengarna på lampor..
Kan börja med extra ljusen som jag vill ha på extaljusbågen jag har redan extra ljus där men jag vill ha in två st kiruna-xenon ska jag ha pencil eller ska jag ta dom vanliga. å hur ska jag få fram ström till dom ska jag skarva ihopp dom med dom andra jag redan har?
sen så vill jag ha 4st positton ljus på bakspeglarna var ska jag ta strömmen till dom.
Sen så vill jag ha 4st Positton ljus i frånten hur ska jag få fram ström till dom så jag ÄVEN KAN ÖPPNA Å STÄNGA grillen utan att man sliter av allt.
sen så vill jag ha 15positton ljus bak på vind avvisarna hur ska jag få fram strömmen till dom å hur ska jag dra kablarna så dom inte syns? å även att jag kan öppna å stänga den enasidan som dom flästa har utan att klämma eller dra sönder allt.
å allt ska dras in sen i hytten så jag kan använda en knapp som jag redan har för park ljus så dom på bilprovningen inte kan säja nåt
Tack på förhand
- Truck Book
- Forum
- Nyheter
- Tjänster
- Sök
- YETD 2012