De så kallade Nutrilettkakorna Är ett vettigt altenativ tycker jag framförallt för oss grabbar med lite "pondus" runt midjan:). Ett bra lunchalternativ tycker jag efter att ha provat ett par veckor och dessutom ger de ett vettigt resultat (enligt lilla rosenknoppen hemma).Rekommenderar enbart den med kolasmak dock de andra smakar skit redan i munnen i mitt tycke iaf. Dessutom är det ju ett bra altenativ de dagar man kan ha lite tajt med tiden, som vi alla vet i den här branschen så är ju ingen dag den andra lik
frukt e ett väldigt vettigt alternativ till den söliga mackan eller korven på macken. Å för oss som gillar att småäta så e nötter gott å det sätter sig inte runt midjan. Inget jag tänkte på när jag började köra men 10 år av skräpmat har faktiskt satt sina spår. Äntligen börjar vågen endast använda 2 siffror till att visa vikten igen
Har ingen aning om vad jag ska bli när jag växer upp
E inte så mkt för snabbmat... Nu när man röjar snö på pappas firma ibland så e det frukt som gäller, man blir rätt mätt och det är mycket nyttigare än när man stannar till på korvmojjen. Förra vintern så åt ja inge snabbmat alls när ja röjde, bara frukt under passen, gick ner 7 kilo den vintern så de e effektivt för er som vill gå ner kan ja säga!