ica bilen skrev:det kvittar var man kör,ser en bilist en lastbil så måste dom om och gärna köra in framför en och just då kom dom på att dom ska svänga och då står dom på bromsen och svänger.
Kunde inte sagt det bättre själv!
ica bilen skrev:det kvittar var man kör,ser en bilist en lastbil så måste dom om och gärna köra in framför en och just då kom dom på att dom ska svänga och då står dom på bromsen och svänger.

Vivastar skrev:Jag fick tvärnita för en polisbil som gjorde så på mig efter Essinge, vid närmare eftertanke hade det varit roligare att plocka fanskapet eftersom dom hade åkt på de

bentzer skrev:Vivastar skrev:Jag fick tvärnita för en polisbil som gjorde så på mig efter Essinge, vid närmare eftertanke hade det varit roligare att plocka fanskapet eftersom dom hade åkt på de
jaa varför gjorde du inte det?

En lapp skrev:Hmm, låter som Umeborna åkt ner till Östersund för körutbildning...

mqi skrev:En lapp skrev:Hmm, låter som Umeborna åkt ner till Östersund för körutbildning...
Som gammal Östersundsbo var jag övertygad om att det var i stan (icke att förväxla med schtaaan) som dom sämsta bilförarna fanns, sen blev jag bekant med en liten (stor om man frågar en infödd) stad kallad Luleå...
Gjorde förresten Umeå med 24 meter i torsdags. Ersboda-rondellen var något av en frustrationskälla, men i övrigt flöt det fint!

Vivastar skrev:Hinner du få ut viltgrillen är det bara köra

Återgå till Lastbilar och trafiken
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst