- Truck Book
- Forum
- Nyheter
- Tjänster
- Sök
- YETD 2012

DeesL skrev:att lägga handskar i framrutan funkar säkert jättebra på nån risig distributionsbil eller för nån som skiter i hur bilen ser ut, men det finns fyra saker som aldrig kommer innanför mina fyra väggar på hytten och då menar jag verkligen ALDRIG! det är mat, skor, handskar och djur

SvartR500 skrev:DeesL skrev:att lägga handskar i framrutan funkar säkert jättebra på nån risig distributionsbil eller för nån som skiter i hur bilen ser ut, men det finns fyra saker som aldrig kommer innanför mina fyra väggar på hytten och då menar jag verkligen ALDRIG! det är mat, skor, handskar och djur
Åfan, jag har en jycke i trucken och vi delade på en macdonaldsmeny i hytten sist... idag faktiskt.. de e ju asnice att käka i bilen,.. och kul med sällskap... plus att jag körde med skor på fram tills typ i somras.-

Ja, då hade du fått hytten riktigt städad iallafall...DeesL skrev:SvartR500 skrev:DeesL skrev:att lägga handskar i framrutan funkar säkert jättebra på nån risig distributionsbil eller för nån som skiter i hur bilen ser ut, men det finns fyra saker som aldrig kommer innanför mina fyra väggar på hytten och då menar jag verkligen ALDRIG! det är mat, skor, handskar och djur
Åfan, jag har en jycke i trucken och vi delade på en macdonaldsmeny i hytten sist... idag faktiskt.. de e ju asnice att käka i bilen,.. och kul med sällskap... plus att jag körde med skor på fram tills typ i somras.-
Hade du gjort allt de där i min bil hade ja dränkt både dig o bilen i nybroviken

Fantasitorka skrev:Varför kan man inte bara göra så att översta fotsteget är isolerat och dra ner en luftkanal från den vanliga hyttvärmen? Då kan både skor och handskar vara varma när man behöver värma de.

SvartR500 skrev:aha, de skulle aldrig funka för mig jag nätar aldrig sopburkarnahahaha

Bernard skrev:SvartR500 skrev:aha, de skulle aldrig funka för mig jag nätar aldrig sopburkarnahahaha
Vad är det för sorts sopor du kör då?

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst