Engine skrev:
Snacka om farligt trafikbeteende om man på fre har räknat ut att man klarar sig hem till familj på den körtid man har men sen tvingas köra saktare ett tag pga ngt trafikrelaterat o man sen behöver hålla 200 för att hinna hem på den körtid man har kvar.. tänk om man ist kunde stanna ta en fika och glida vidare utan att diktatorn skriker rött o man sedan får en stor plump i protokollet i 28dagar som man inte vill visa för farbror blå.. Välja mellan att sova en natt till i lastbilen eller riskera tusentals kr i böter, klart som fan man stressar upp sig!!!
beror ju lite på hur man ser de då infon ska sparas ett år kvittar de ju om de är en plump 1 år tillbaka eller 28 dagar tillbaka liksom. dyrt ändå vilket som.
sen de här kanske må låta surigt och negativt men det är inte så jag menar de så ni behöver inte ta illa upp.
de där med hem till familjen har man så brottom hem dit kanske man ska se över sin jobb situation så man slipper stressa upp sig. och kan sova hemma varje dag. är ju nått man sj väljer . så de förstår jag fullständigt att TG skiter i.
sen fattar jag inte all hysteri med tiderna inga hinner nått bla bla stressa stressa stessa.
iof bara kört 7 månader men kan inte komma på att jag stressat en enda gång. visst kan i bland kännas retsamt att tex inte hinna göra klart allt innan man tar lunch. så man kan börja på nytt efter lunch . men men sånt man får räkna med i den här branchen