• Truck Book
  • Forum
  • Nyheter
    • Artiklar
    • Nya leveranser
    • Mil online
  • Tjänster
    • Truck Stop Guide
    • Kalender
    • Ladda ner
    • Länkar
  • Sök
  • YETD 2012
Glömt lösenordet? | Registrera

KingsClub.se

En kort text som beskriver ditt forum

Gå direkt till innehåll

Avancerad sökning
  • Forumindex ‹ Föraryrket ‹ Arbetsmiljö
  • Ändra textstorlek
  • Utskriftsvänlig version
  • FAQ
  • Sök på forumet
  • Registrera
  • Logga in

Strumpnissar

Om arbetsmiljön.
Besvara
48 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Re: Strumpnissar

Inläggav Stenaline tis 18 aug 2009, 22:51

kör själv i strumpor i min bil,obekvämt med skor på sig.. för den/dem som kör med skor finns gummi möget man får med bilen att lägga in..

Stenaline
(<65 inlägg)
(<65 inlägg)

• E-post

Inläggav DeesL ons 19 aug 2009, 00:09

Hellectric skrev:Fattar inte hur ni orkar diskutera det här. Det är väl upp till var och en. Jag har t ex aldrig skorna på mig i bilen, tycker inte att det låter speciellt lockande att sitta med skorna på när man åker skåne - långt upp i svealand. Och om det ligger en tygmatta i bilen; plocka ur den eller ta av dig skorna (för helvete, Törnblom). God jul

Fattar inte hur du orkade plöja igenom alla inlägg för att sekunden efter tala om hur otroligt envisa alla är som diskuterar detta :P...

Jag är lots i stockholm om har ett antal stopp om dan, både korta stopp med bara bil och långa stopp med fulla lass där bilen och släpet ska slåss om en lucka (precis som vilken annan lots som helst ;)) och jag har ALDRIG på mig skor i hytten, precis lika normalt som att man inte sitter i TV fåtöljen med kängorna hängandes på tåspetsen, för nog kan sthlms trafiken jämföras med en kass komedi från tidigt 80-tal vissa ggr, och precis som vid besök i tidigare nämnd fåtölj så har jag ju första parkett med samma bekvämlighet i förarstolen, trist bara att man inte kan stänga av när de blir drygt :P kort sagt, skor av hemma = skor av i hytten.

Vänd på steken och dra det ltie längre (så som man kan se vissa bilar lite här och var) om du spiller kaffe hemma på köksbordet eller på skrivbordet på kontoret så torkar du väl upp det efter dig? hur gör folk som kör bilar med kaffespill och annat mög över hela panelen?
I don´t kill everything I fuck along the road, I do it the other way around

DeesL
(150+ inlägg)
(150+ inlägg)

• E-post

Inläggav Flamman tor 27 aug 2009, 15:16

husa550 skrev:Kör ni personbilen utan skor också :?:

trampar ni runt på vardagsrumsmattan med skor oxå :?:
jag menar, springer ni runt hemma i skitiga skor bara för att hämta nått?? jag har en stor hund med i hytten hela tiden, även hans tassar orkas av, både där och hemma!

Flamman
(<65 inlägg)
(<65 inlägg)

• E-post

Inläggav morix ons 01 sep 2010, 17:09

Jag kör inte en bil med tygmattor eller liknande. Men jag skakade av gummimattan å drog av mig skorna på trappsteget en dag. Kan inte köra med skor längre :? .. Det funkar verkligen inte. Det blir helt fel.. Tur är väl det. Vet inte hur många gånger man har fått hela skorna fulla med lera. Skönt att inet ha det i hytten!!. Har ni som är utan skor provat att köra med någon gång? Väldigt konstig känsla :mrgreen:

morix
(<65 inlägg)
(<65 inlägg)

• E-post

Inläggav Hellectric ons 01 sep 2010, 23:41

morix skrev:Jag kör inte en bil med tygmattor eller liknande. Men jag skakade av gummimattan å drog av mig skorna på trappsteget en dag. Kan inte köra med skor längre :? .. Det funkar verkligen inte. Det blir helt fel.. Tur är väl det. Vet inte hur många gånger man har fått hela skorna fulla med lera. Skönt att inet ha det i hytten!!. Har ni som är utan skor provat att köra med någon gång? Väldigt konstig känsla :mrgreen:

Dagens trådlyft! :lol:
Gubbar med liten k*k kör SAAB turbo

Hellectric
(350+ inlägg)
(350+ inlägg)

• E-post

Inläggav Rille Åland tor 02 sep 2010, 09:40

I min bil kommer det inte alls in några skor.Sockorna e de skönaste som finns att köra i.Inte brukar jag gå med träskor inomhus heller när ja e hemma.
Vila blir senare någon gång när man hinner,nu kör vi!

Rille Åland
(65+ inlägg)
(65+ inlägg)

• E-post

Inläggav morix tor 02 sep 2010, 16:20

Hellectric skrev:
morix skrev:Jag kör inte en bil med tygmattor eller liknande. Men jag skakade av gummimattan å drog av mig skorna på trappsteget en dag. Kan inte köra med skor längre :? .. Det funkar verkligen inte. Det blir helt fel.. Tur är väl det. Vet inte hur många gånger man har fått hela skorna fulla med lera. Skönt att inet ha det i hytten!!. Har ni som är utan skor provat att köra med någon gång? Väldigt konstig känsla :mrgreen:

Dagens trådlyft! :lol:

jamen de är klart ;) Måste ju dra upp lite diskutioner här.. Inte så jättemycket som händer :mrgreen:

morix
(<65 inlägg)
(<65 inlägg)

• E-post

Inläggav suprastefan ons 08 sep 2010, 20:01

kör utan skor nu, innan körde jag med skor men har märkt att fötterna mår så mkt bättre när man inte har på sig skorna jämnt.

suprastefan
(65+ inlägg)
(65+ inlägg)

• E-post

Föregående

Besvara
48 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Återgå till Arbetsmiljö