- Truck Book
- Forum
- Nyheter
- Tjänster
- Sök
- YETD 2012

Hellectric skrev:Fattar inte hur ni orkar diskutera det här. Det är väl upp till var och en. Jag har t ex aldrig skorna på mig i bilen, tycker inte att det låter speciellt lockande att sitta med skorna på när man åker skåne - långt upp i svealand. Och om det ligger en tygmatta i bilen; plocka ur den eller ta av dig skorna (för helvete, Törnblom). God jul

husa550 skrev:Kör ni personbilen utan skor också

morix skrev:Jag kör inte en bil med tygmattor eller liknande. Men jag skakade av gummimattan å drog av mig skorna på trappsteget en dag. Kan inte köra med skor längre.. Det funkar verkligen inte. Det blir helt fel.. Tur är väl det. Vet inte hur många gånger man har fått hela skorna fulla med lera. Skönt att inet ha det i hytten!!. Har ni som är utan skor provat att köra med någon gång? Väldigt konstig känsla

Hellectric skrev:morix skrev:Jag kör inte en bil med tygmattor eller liknande. Men jag skakade av gummimattan å drog av mig skorna på trappsteget en dag. Kan inte köra med skor längre.. Det funkar verkligen inte. Det blir helt fel.. Tur är väl det. Vet inte hur många gånger man har fått hela skorna fulla med lera. Skönt att inet ha det i hytten!!. Har ni som är utan skor provat att köra med någon gång? Väldigt konstig känsla
Dagens trådlyft!

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst