Hej alla. VARFÖR kan folk inte skilja på ditt och mitt, fick samtal att de varit inbrott i bilen, åkte upp till bilen och visst låset är sönder och alla saker ligger slängda överallt i bilen, så jäkla tråkigt. Dom hade varit in i våra scanior men inte i volvo bilarna. De värsta var att när vår ena chaufför kom för att köra öppna han dörren och ut hoppar en snubbe och hotar han med kniv,men han med kniven sprang iväg till en bil som stack snabbt därifrån. Så man får ha ett bollträ med sig när man går till sin bil. MAN BLIR SÅ JÄKLA TRÖTT.
Var in nån jävel i min trailer här för nån vecka sen, snodde en biltemaplastback med 2 spännband och en spännare i samt ett gäng kantskydd i papp, varför liksom?
ica bilen skrev:jag hade glömt min mobil och så tog dom lite lampor
Ett par glödlampor är ju så jävla dyrt oxå om det var det dom nu snodde?... Ibland undrar man vad folk tänker på.... Lite OT men så hände samma sak i sommras hemma på gården. Nån idiot stal en stor aloevera-kaktus som stod ute.. Men däremot bilen som var olåst med MP3-spelare i och andra grejer, och en olåst ny cykel gav dom fan i.. Man undrar vad såna tänker med...
ja folk eller ja dem som gör inbrotten är fan inte folk. hade i våras inbrott, ställt mig på ekollsunds parkering för natten och knappt stått där i 30 min innan jag börja känna att det gunga konstigt, så jag började att kolla ut o runt bil och till slut så slog ja på ljuset o då vart det ett jävla liv på de jävlarna. när polisen kom o vi kolla vad de snott så visade det sig att dem hade plockat en halv pall o ställt vid bakdörrarna men inte fått med sig något iaf. men polisen börja förhöra mig om varför jag inte låst dörrarna o varför ja inte gjort det mer oåtkomligt.. men va fan, vi ska väll inte behöva låsa hela skåpen med kedjor o spik bara för att folk inte kan skilja på sitt och mitt.
Vi har haft ett par inbrotts försök till på våra andra bilar och man börjar ju bli lite rädd för snart kommer dem ju in i bilen när man ligger o sover, man vet ju inte vad dem har på sig om dem har kniv eller pistol liksom.
har lagt in ett baseboll trä i bilen som alltid ligger nära tillhands varje natt, men vill ju kunna sova ordentligt o inte ororligt.
och politikerna o polisen tjatar om dessa säkerhetsparkeringarna hela tiden, men var finns dem?